Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Ο ΑΞΙΟΛΑΤΡΕΥΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ, ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΣΑΜΑΡΙΤΑΚΗ (ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΩΣ, FARETRA)

O ΑΞΙΟΛΑΤΡΕΥΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ
Ο Κώστας Βουτσάς είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς Έλληνες κωμικούς, ένα κεφάλαιο του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου. Ο αξιαγάπητος και πάντα μάχιμος, Κώστας Βουτσάς, απολαυστικός και χειμαρρώδης μίλησε στο Βασίλη Σαμαριτάκη και στην εκπομπή του, "Ηθοποιός Σημαίνει Φως στο dailytvradio.gr (συνέντευξη που τώρα δημοσιεύεται μετά από απομαγνητοφώνηση στην ομώνυμη με την εκπομπή, στήλη,στο περιοδικό faretra) για την πολύ μεγάλη καριέρα του, τις συνεργασίες του, τα μελλοντικά του σχέδια και φυσικά για τις γυναίκες της ζωής του. Η αυθεντικότητα, η απλότητα, το πηγαίο χιούμορ και η γενναιοδωρία (σε όλα τα επίπεδα, οικονομικό, συναισθήματα κτλ) είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του γνωρίσματα τα οποία τον έκαναν τόσο αγαπητό σε όλους και τον ενθρόνισαν για πάντα στο θρόνο της καρδιάς μας!!! Απολαύστε τον….
ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ, Η ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟ BULLYING AΛΛΑ ΛΕΓΕΤΑΙ:"Ένας στρογγυλοκέφαλος στη χώρα των μυτεροκέφαλων''


ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ FARETRA ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ, ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΟ ΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ.
ΜΕ ΤΙΜΗ ΚΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΜΑΡΙΤΑΚΗΣ (ΗΘΟΠΟΙΟΣ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ- ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΩΣ)
Ο δημοφιλής Κώστας Βουτσάς του Βασίλη Σαμαριτάκη
http://faretra.gr/editions/6/index.html?pageNumber=48

Ο ΑΓΙΟΛΑΤΡΕYΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΒΑΣΙΛΗ ΣΑΜΑΡΙΤΑΚΗ (ΗΘΟΠΟΙΟ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΟ- ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΩΣ)


Ο Αξιολάτρευτος Κώστας Βουτσάς, του Βασίλη Σαμαριτάκη
http://faretra.gr/editions/6/index.html?pageNumber=48



Βασίλης Σαμαριτάκης : Πρώτα από όλα να σας ευχαριστήσω για τη μεγάλη τιμή που μου κάνετε να μου δώσετε αυτή τη συνέντευξη και να σας καλωσορίσω στην εκπομπή Ηθοποιός σημαίνει φως, στο dailytvradio.gr και στο περιοδικό faretra. Οι θαυμαστές σας ανυπομονούν να σας ακούσουν, μάλιστα έχουν γεμίσει το chat της εκπομπής με μηνύματα αγάπης και θαυμασμού!!!
Κώστας Βουτσάς. : Μεγάλη μου χαρά!!! Χαίρομαι πολύ που έρχομαι σε επαφή με όλο αυτό τον κόσμο και τους στέλνω την αγάπη μου!!!
Β.Σ. : Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι γίνεται. Ειδικά από μία ομάδα στο facebook, που λέγεται Παλιός κλασικός ελληνικός κινηματογράφος που αριθμεί περίπου 20.000 μέλη, έχουν στηθεί να σας ακούσουν, μάλιστα η Έλυα μία από τους δημιουργούς της ομάδας, σας στέλνει το ακόλουθο μήνυμα : «Καλησπέρα Βασίλη, καλησπέρα κύριε Βουτσά, σας αγαπάμε, εκ μέρους όλης της ομάδας του παλιού κλασικού ελληνικού κινηματογράφου!!! Οι ταινίες σας, μας κάνουν να ζούμε σε μία άλλη εποχή πιο όμορφη πιο ρομαντική και πιο αθώα. Σας ευχαριστούμε για όλα όσα μας δώσατε, όλοι εσείς  οι μεγάλοι της τέχνης»
Κ.Β. : Κι εγώ τους αγαπώ πάρα πολύ!!!
Β.Σ. : Πολύ ωραία!!! Ας ξεκινήσουμε λοιπόν από την αρχή… Γεννηθήκατε στο Βύρωνα και όχι στη Θεσσαλονίκη, όπως νομίζουν πολλοί;
Κ.Β. : Γεννήθηκα στην Αθήνα και έφυγα 5 με 6 χρονών λόγω της δουλειάς του πατέρα μου και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη, νιώθω Θεσσαλονικιός. Να σου πω αν γεννιόμουν σε καράβι θα λεγόμουν καραβίσιος; Χα χα χα !!! Έτσι ναι μεν γεννήθηκα στην Αθήνα αλλά όλη μου η ζωή ήταν στη Θεσσαλονίκη. Μάλιστα καυχιέμαι ότι είμαι Θεσσαλονικιός!!!
Β.Σ. : Καλά κάνετε, η Θεσσαλονίκη είναι πανέμορφη…
Κ. Β. : Βέβαια πανέμορφη. Της έχω δώσει την ψυχή μου και μου έχει δώσει την ψυχή της. Στη Θεσσαλονίκη γνώρισα τη ζωή, εκεί πήγα σχολείο. Μάλιστα πρόσφατα έδωσαν το όνομα μου, στην αίθουσα θεάτρου στο 2ο Γυμνάσιο που φοίτησα, πίσω από την Αγία Σοφία, Θέατρο Κώστας Βουτσάς.
Β.Σ. : Πολύ τιμητικό και συγκινητικό συνάμα…
Κ. Β. : Βέβαια πολύ τιμητικό, έδωσαν βέβαια και άλλα ονόματα σε κάποιες άλλες αίθουσες, Καραγάτση, Χριστιανόπουλου και άλλων.
Β.Σ. : Αδέρφια;
Κ. Β. : Είχα ένα αδερφό που τον λέγανε Κωνσταντίνο και τον φέρανε οι γονείς μου, από την Πόλη, τότε με τους διωγμούς και πέθανε ο καημένος σε ηλικία 6 χρονών από Δάγκειο πυρετό. Μετά γεννήθηκα εγώ και να ξέρεις ότι εγώ είμαι δολοφόνος από την κοιλιά της μάνας μου, ήμουν δίδυμος με την αδερφή μου και την σκότωσα με τα ίδια τα χέρια μου στην κοιλιά της μάνας μου για να βγω εγώ…
Β. Σ.: Αδελφοκτόνος λοιπόν, χα χα χα !!!
Κ. Β. : Ναι αδελφοκτόνος, ακριβώς… χα χα χα!!!
Β. Σ. : Πρώτη φορά το ακούω αυτό. Το έχετε ξαναπεί;
Κ. Β. : Δεν το λέω συχνά… το λέω σπάνια θα μπορούσα να πω. Αδελφοκτόνος ναι, έζησα εγώ και πέθανε εκείνη και ζει από τότε αγγελούδι ψηλά στον ουρανό. Να είναι καλά η ψυχούλα της. Μετά είχα άλλο ένα αδερφό, τον Αριστείδη που πέθανε και αυτός ο καημένος, Θεός σχωρέστον και αυτόν και έχω και μία μικρότερη αδερφή από μένα, την Ελένη..
Β. Σ. : Πολύ αγαπημένη αδερφή να φαντασθώ
Κ.Β. : Λατρεμένη αδερφή!!! Μένει στην Αυλώνα, έχει ένα πολύ ωραίο σύζυγο και έχουν δύο πολύ καλά παιδιά και περνάνε πολύ καλά.
Β.Σ. : Πολύ ωραία… Παιδικά χρόνια;
Κ. Β. : Όμορφα αλλά και δύσκολα. Κοίταξε εγώ έγινα άνθρωπος από τις ταλαιπωρίες που πέρασα. Έκανα πολλές δουλειές του ποδαριού για να επιβιώσω, να πουλάω τσιγάρα με το κασελάκι, να κάνω τον αβανταδόρο το λαμόγιο που λέγαμε τότε…

Ο ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ, ΤΣΟΛΙΑΔΑΚΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ
Β.Σ. : Λαμόγια; Καμία σχέση με τα λαμόγια τους πολιτικούς που λέμε σήμερα…
Κ. Β. : Όχι βέβαια, βρίζουν τα λαμόγια όταν αποκαλούν λαμόγια τους πολιτικούς…
Β. Σ. : Έτσι είναι… όπως με το γαϊδούρι που βρίζουμε το γαϊδούρι όταν αποκαλούμε έτσι κάποιον…
Κ. Β. : Έτσι ακριβώς… και πάλι λάθος κάνουμε όταν αποκαλούμε τη Βουλή, οίκο ανοχής, πολύ θα ήθελε… έχεις μπει σε οίκο ανοχής να δεις πόσο τακτοποιημένος και όμορφος είναι; Έτσι που λες πολύ δύσκολα παιδικά χρόνια και λόγω του πατέρα μου που ήταν κομουνιστής, κυνηγημένος από την κατοχή τους ταγματασφαλίτες, τον βασάνιζαν, ξύλο πολύ, τον έβαλαν μέσα σε ένα αχούρι, πηγαίναμε κάθε μέρα πηγαίναμε και καθαρίζαμε, βρώμαγε κοπριά... Δύσκολα χρόνια αλλά από όλα αυτά έγινα άνθρωπος και όταν αποφοίτησα και από τη Δραματική σχολή, και πήγα στο θέατρο… ξέρεις με απορρίψανε δύο φορές…
Β.Σ. : Άκου να δεις, τον καλύτερο κωμικό μας τον κόψανε δύο φορές…
Κ.Β. : Ναι πήγα δύο φορές και με διώξανε, μου λένε δεν κάνεις για το θέατρο. Μέχρι που βαρεθήκανε να με βλέπουν στην επιτροπή αδείας ασκήσεως του επαγγέλματος του ηθοποιού και μου έδωσαν την άδεια για να γλυτώσουν από μένα. Και πήγα στα μπουλούκια έζησα δύο χρόνια εκεί κι έγινα άνθρωπος!!!
Β. Σ.:  Σε ποια σχολή σπουδάσατε υποκριτική;
Κ. Β. : Σε μία μη αναγνωρισμένη της Αγγελικής Τριανταφυλλίδου, μαθήτρια του Ροντήρη, αλλά έπρεπε να πηγαινοέρχομαι συνέχεια στην Αθήνα για την άδεια. Τελικά με έφερε στην Αθήνα η Καλή Καλό, καλή της ώρα και ξεκίνησα. Μετά με πήρε ο Μπουρνέλης στο Ακροπόλ και από εκεί πήρα φόρα…
Β. Σ. : Πήρατε φόρα και μας πήρατε σβάρνα…
Κ. Β.: Σας πήρα σβάρνα και τερμάτισα, μάλλον ποτέ δεν τερμάτισα, ακόμα τρέχω!!!
Β.Σ. : Και πότε ξεκινάτε τις ταινίες; Πόσες ταινίες έχετε κάνει;
Κ. Β. : Έχω κάνει περίπου 80 ταινίες. Εμείς ήμασταν πολύ τυχεροί που ήμασταν στη Φίνος Φίλμς. Τις πρόσεχε πολύ τις ταινίες ο Φίνος, δεν τις ξεπέταγε. Εμείς κάναμε τις ταινίες και τις εμφανίζαμε έγχρωμα στο Παρίσι και μία φορά κάποια σκηνή δεν βγήκε καλή και την ξαναγυρίσαμε χειμωνιάτικα στη θάλασσα, μέσα στην παγωνιά. Δεν έκανε προχειρότητες ο Φίνος.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ, ΕΝΑ ΕΞΥΠΝΟ, ΕΞΥΠΝΟ ΜΟΥΤΡΟ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΞΕΧΑΣΤΟΥΣ, ΑΥΛΩΝΙΤΗ ΚΑΙ ΝΙΚΟ ΡΙΖΟ.

Β.Σ. : Από τις ταινίες που έχετε παίξει ξεχωρίζετε κάποια;
Κ. Β. : Δύσκολο, δεν μπορώ να τις ξεχωρίσω, γιατί ξέρεις εμείς θέλαμε να παίξουμε καλά τους ρόλους μας δεν είχαμε σκοπό να γίνουμε πρωταγωνιστές και φίρμες. Απλά πήγαμε πολύ καλά στις ταινίες και στο θέατρο και με ένα ωραίο τρόπο γίναμε αυτό που γίναμε. Έχω μία θεωρία… οι καριέρες  φτιάχνονται με τα όχι…
Β. Σ. : Με τα όχι;
Κ. Β. : Ναι με τα όχι και θα σου εξηγήσω…. Το σινάφι σε ανακαλύπτει, δηλαδή σε βλέπει ένας πρωταγωνιστής και λέει βάλε π.χ. το Βουτσά να παίξει είναι πολύ καλός, μου αρέσει, το κοινό σε αποκαλύπτει, λέει πήγα σε αυτή την παράσταση και είδα ένα νεαρό ηθοποιό, Βουτσά τον λένε, καταπληκτικός, και η διάρκεια σε καθιερώνει, κάνεις μία επιτυχία και μετά πέφτουν όλοι πάνω σου, παραγωγοί, σκηνοθέτες, σεναριογράφοι, για να σε πάρουν, εκεί αν πεις ναι σε όλους, κάηκες, καταστράφηκες. Εκεί λοιπόν πρέπει να διαλέξεις, να πεις τα πολλά όχι, να πεις ένα δύο ναι.
Β.Σ. : Πολύ ωραία, πολύ σοφά αυτά που είπατε… έχουμε και άλλο μήνυμα από την ομάδα του παλιού κλασικού ελληνικού κινηματογράφου: Lena : « Είμαι πολύ χαρούμενη που σας ακούω, τον λατρεύουμε και το ξέρει…».
Κ. Β. : Κι εγώ τους αγαπώ. Ξέρεις η αγάπη του κόσμου είναι ανιδιοτελής, δεν έχει κανένα συμφέρον που μας αγαπάει ο θεατής. Αυτή η αγάπη είναι αγνή, ανιδιοτελής χωρίς συμφέρον
Β. Σ.: Κύριε Βουτσά έχει γίνει ποτέ ενοχλητική αυτή η εκδήλωση της αγάπης του κόσμου;
Κ. Β. : Όχι καλέ, ποτέ… μα γιατί;
Β.Σ. : Γιατί αρκετοί συνάδελφοί σας, νεώτερης κοπής, δείχνουν αρκετές φορές να ενοχλούνται…
Κ. Β. : Κοίταξε να δεις εγώ πέρασα και πολύ δύσκολες στιγμές με τη δουλειά μου στα μπουλούκια και όλα αυτά με έκαναν άνθρωπο…
Β. Σ.: Γενικά πιστεύω, κρίνοντας και από προσωπικά μου βιώματα, επειδή περάσατε και δύσκολες προσωπικές στιγμές, όλα αυτά σας έκαναν καλύτερο άνθρωπο…
Κ. Β. : Ε βέβαια…
Β.Σ. : Τα βάσανα σε κάνουν καλύτερο, πιο γενναιόδωρο, καλά εσείς από γενναιοδωρία μας ξεπερνάτε όλους…
Κ. Β. : Έτσι είναι, έτσι όπως τα λες... Όπως συνηθίζω να λέω, δεν υπάρχει εγώ, αλλά εμείς. Στη δουλειά που κάνουμε υπάρχει το εμείς. Όλοι μαζί κάνουμε την επιτυχία και όλοι μαζί την αποτυχία. Επίσης μου αρέσει να δίνω στους ανθρώπους που εκτιμώ και αγαπώ…
Β. Σ.: Όλες αυτές οι επιτυχημένες ατάκες είναι αυτοσχεδιασμοί;
Κ. Β. : Κάποιες τις έγραφε το σενάριο και άλλες από δικό μου αυτοσχεδιασμό…
Β. Σ.: Το φσστ μπόινγκ;

ΦΣΣΣΤ ΜΠΟΪΝΓΚ
Κ. Β. : Το φσστ μπόινγκ το έγραψε ο Πλέσσας, το έχω και κότερο πάμε μία βόλτα το έγραψε ο Δαλιανίδης…
Β.Σ. : Το «Κάτινα σαλαμάκι!!!» ;
Κ. Β. : Αυτό ναι μεν το έγραφε το σενάριο, αλλά ο τονισμός και το πλασάρισμα που του έκανα το απογείωσε, το έκανα φίρμα…
Β. Σ.: Τώρα θα κάνω μία κάπως αδιάκριτη ερώτηση. Κάνατε πολλές ταινίες έτσι;
Κ. Β. : Περίπου 87….



Β.Σ. : Από όλες αυτές τις ταινίες περάσανε αρκετά χρήματα από τα χέρια σας έτσι;
Κ. Β. : Πάρα πολλά λεφτά…
Β. Σ.: Κάνατε όμως καλή διαχείριση έτσι;
Κ. Β. : Ναι βέβαια, γιατί εγώ δεν ήμουν ούτε τζογαδόρος, ούτε αλκοολικός, ούτε καπνιστής, ούτε χασικλής… κοιτούσα μόνο τη δουλειά και τις γυναίκες…
Β. Σ.: Νάτο ήθελα να το πω, είσθε γυναικάς, εραστής του ωραίου φύλου έτσι; Χα χα χα……
Κ. Β. : Ναι τι να κάνω μου αρέσουν οι γυναίκες… με κοιτάει και η Αλίκη μου… αλλά όταν καταλάβαινα ότι ερχόταν μόνο για τα λεφτά την έκανα με τρόπο… Να σου πω το να αγαπάς τη γυναίκα είναι προσόν, όχι ελάττωμα, να το ξέρεις αυτό…

Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟ, ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΗΘΟΠΟΙΟ, ΑΛΙΚΗ ΚΑΤΣΑΒΟΥ
Β.Σ. : Παντρευτήκατε τρεις φορές… καρποί από αυτούς τους γάμους;
Κ. Β. : Έχω τρεις κόρες, τη Σάντρα με την Έρρικα  Μπρόγιερ, την πρώτη μου γυναίκα και δύο κόρες, τη Θοδώρα και τη Νικολέτα με τη δεύτερη, κι έχω μεγαλώσει τον Άνθιμο Ανανιάδη από 4 χρονών, με την τρίτη μου γυναίκα…

Ο ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΡΙΚΑ ΜΠΡΟΓΙΕΡ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥΣ ΣΑΝΤΡΑ

 
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΛΛΕΣ ΚΟΡΕΣ ΤΟΥ Κ. ΒΟΥΤΣΑ ΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ, ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Η ΝΙΚΟΛΕΤΑ, Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ Η ΘΕΟΔΩΡΑ (ΕΠΙΣΗΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ)
Β. Σ.: Στην ουσία γιος… αφού τον έχετε μεγαλώσει από μικρό, γιος. Κι εμένα με έχει μεγαλώσει η μητριά μου από τα 5 μου, μάνα μου την έχω και την αγαπώ και πάρα πολύ!!!
Κ. Β. : Ε βέβαια καλέ, έτσι είναι αυτά…

 
Ο ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΑΝΘΙΜΟ ΑΝΑΝΙΑΔΗ (ΕΠΙΣΗΣ ΗΘΟΠΟΙΟ)

Β. Σ.: Έχει γίνει κάποια μεγάλη πρόταση από το Χόλλυγουντ; Από το εξωτερικό;
Κ. Β. : Ναι ήθελαν να κάνουν μία ταινία με τη Τζέιν Φόντα και τον Πίτερ Φίντς και ζητούσαν ένα Έλληνα ηθοποιό να κάνει τον ταξιτζή και να γυρίσουν όλη την Ελλάδα. Πήγαν πάρα πολλοί αλλά δεν πήραν κανένα. Τότε έκανα με το Βέγγο, μία ταινία, «Αστροναύτες για δέσιμο» και μου λέει ο αντιπρόσωπος, δεν πας κι εσύ; Πήγα λοιπόν στη Μεγάλη Βρετάνια και λέω Έλληνα θέλουν, μεσογειακό τύπο ζητάνε, κινητικό κ.τ.λ. και πήγα ήμουν ζωηρός κ.τ.λ. και με πήραν. Μου λένε ξέρεις να οδηγείς, λέω ξέρω και δεν ήξερα, αλλά λέω σε ένα μήνα που θα ξεκινήσουν τα γυρίσματα θα μάθω. Μετά πήγα, στην πρόβα μου δίνουν να διαβάσω και ήταν στα Αγγλικά. Τους λέω ευχαριστώ πολύ αλλά δεν ξέρω Αγγλικά κι έφυγα. Αλλά τώρα πάλι υπάρχει περίπτωση να παίξω στην Αγγλική τηλεόραση, θα παίξουμε το , «Σμύρνη μου αγαπημένη», θα γυρίσουμε 7 επεισόδια, το είδε ένας Εγγλέζος σκηνοθέτης και του άρεσε πολύ. Θα κάνω τον πατέρα της Μιμής Ντενίση.
Β.Σ. : Πολύ ωραία… Πόσα χρόνια συμπληρώνετε στο Θέατρο και στον κινηματογράφο;
Κ. Β. : 67 με 68 χρόνια…
Β. Σ.:  Να τα εκατοστίσετε, από την καρδιά μου…
Κ. Β. : Ευχαριστώ… αλλά λίγα μου λες…

Ο ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ ΣΤΗ ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΞΕΧΑΣΤΟΥΣ, ΘΑΝΟ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗ, ΒΑΣΙΛΗ ΤΣΙΒΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΥΠΕΡΟΧΗ ΒΑΣΙΑ ΤΡΙΦΥΛΛΗ
Β.Σ.: Χα χα χα!!! Με προκαλείτε τώρα. Κάποιος ηθοποιός κάτι είπε… τέλος πάντων, νομίζετε ότι ο ηθοποιός έχει ημερομηνία λήξης και ποιος το ορίζει αυτό;
Κ. Β. : Εγώ, για μένα δεν ξέρω αν υπάρχει, εγώ πάντα προσπαθώ να υπάρχω και έχω μία θεωρία, λέω το 80% της επιτυχίας ενός καλλιτέχνη είναι να εμφανίζεται. Εγώ τώρα μιλάω σε σένα στο ραδιόφωνο, παρουσιάζομαι στην τηλεόραση, ξέρουν πως είμαι, τις απόψεις μου, ότι είμαι λαός κι εγώ, γι’ αυτό με αγαπούν. Υπάρχουν παλιοί πρωταγωνιστές που δεν βγαίνουν, δεν παρουσιάζονται και τους έχει ξεχάσει ο κόσμος. Πρόσφατα, στις εκλογές με φώναξαν από ένα πολιτικό κόμμα, να γίνω βουλευτής και λέω συγγνώμη μπουκωμένο σκυλί δε γαβγίζει κι εγώ θέλω να γαβγίζω, εσείς θα μου δώσετε καμία μίζα κ.τ.λ. για να μη φωνάζω, όχι δε θέλω, θέλω να γαβγίζω ελεύθερα…
Β.Σ. : Τώρα που το λέτε αυτό, ποιό νομίζετε πως είναι το κίνητρο αρκετών ηθοποιών, που έχουν μεταπηδήσει στην πολιτική;
Κ. Β. : Δεν μπορώ να ξέρω και δε θέλω να τους κρίνω… δικαίωμά τους είναι, εγώ δε θέλω πάντως…
Β. Σ.: Μια που πήγαμε στην πολιτική, είσθε ως Έλληνας, είσθε αισιόδοξος ή απαισιόδοξος με όλα αυτά που γίνονται;
Κ. Β. : Κοίταξε να δεις αισιόδοξος με την πολιτική δεν μπορεί να είμαι, δεν υπάρχει χειρότερη ληστεία από την πολιτική και τους πολιτικούς…
Β.Σ. : Για το λαό λέω, το μέλλον του λαού….
Κ. Β. : Ο λαός και το μέλλον του είναι ανάλογα με τους πολιτικούς που τον κυβερνάνε και είναι πουλημένοι. Έχουν υπογράψει συμβόλαια-μνημόνια υποταγής κ.τ.λ…. Και βαδίζουν σύμφωνα με αυτά που θέλει ο Σόιμπλε και οι υπόλοιποι και είναι δούλοι στις ορέξεις τους. Τώρα με τον Τσίπρα, παρόλο που δεν τον ψήφισα, ψήφισα Κ.Κ.Ε., λέω, ας του δώσουμε χρόνο να τον δούμε και αυτόν… αν κάνει και αυτός τα ίδια θα γίνουμε Βουλγαρία…
Β. Σ.: Εγώ προσωπικά λέω πως τουλάχιστον ο Τσίπρας έχει την κάθε καλή πρόθεση να υπηρετήσει το λαό και να βελτιώσει τα πράγματα, αν τον αφήσουνε βέβαια…
Κ. Β. : Βέβαια αυτός τουλάχιστον έχει καλή πρόθεση, γιατί οι άλλοι ήταν πουλημένοι, τσιράκια ήταν οι άλλοι. Τώρα ο Τσίπρας δεν ξέρω… μακάρι να τα καταφέρει το παιδί…
Β. Σ.: Και τι μπορούμε να κάνουμε εμείς ως λαός; Να δεχθούμε τη μοίρα μας;
Κ. Β. : Όχι βέβαια… δεν υπάρχει περίπτωση, είμαστε λαός που ξεφεύγει πάντα και στο τέλος επιβιώνει…
Β. Σ.: Ας επανέλθουμε στα δικά μας. Από τους παλιούς ηθοποιούς σας λείπει κάποιος ιδιαίτερα;
Κ. Β. : Με όλους ήμαστε φίλοι, με τον Ηλιόπουλο, το Νίκο Ρίζο…
Β.Σ.: Με το Νίκο Ρίζο μήπως είχατε μία ιδιαίτερη χημεία;
Κ. Β. : Ναι είχαμε μαζί θιάσους συνέχεια οι δυο μας, κάναμε πολλές ταινίες μαζί… αλλά είμαι φίλος και με πολλούς άλλους εν ζωή, με τη Μάρω Κοντού, με τη Μάρθα Καραγιάννη είμαστε πάρα πολλά χρόνια πολύ καλοί φίλοι….
Β.Σ. : Α να το ξεκαθαρίσουμε αυτό, με τη Μάρθα Καραγιάννη ήσαστε μόνο φίλοι, ποτέ ζευγάρι;
Κ. Β. : Ποτέ, πάντα φίλοι, πολύ καλοί φίλοι και με τη Λάσκαρη είμαστε φίλοι…

ΚΩΣΤΑΣ ΒΟΥΤΣΑΣ : Με τη Μάρθα Καραγιάννη είμαστε πάρα πολλά χρόνια πολύ καλοί φίλοι….
Β. Σ. : Αλίκη Βουγιουκλάκη; Έχει κάνει πολλά για τα δικαιώματα των ηθοποιών και χάρη σε αυτή έχετε πάρει όλοι κάποια δικαιώματα και χρήματα από τις επαναλήψεις των ταινιών, έτσι;
Κ. Β. : Η Αλίκη καλή φίλη, φοβερή, μεγάλο ταλέντο η γυναίκα, αυτή αν ήταν στο εξωτερικό θα έκανε πολύ μεγάλη διεθνή καριέρα…
Β. Σ.: Δίκαια λοιπόν την αποκαλούμε εθνική μας σταρ;
Κ. Β. : Ε βέβαια… Αστέρι μεγάλο, δε ζήλευε κανένα και ήταν πολύ καλή επαγγελματίας, δούλευε σκληρά…
Β.Σ. :Αυτά που λέγανε για αντιζηλίες με την Καρέζη, δεν ισχύουν έτσι;
Κ. Β.: Όχι βέβαια, αυτά είναι ανοησίες, ήταν πολύ φίλες, αγαπημένες… αυτά τα δημιουργούσαν οι δημοσιογράφοι!!!

ΜΕ ΤΗΝΑΛΙΚΗ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ, ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ, ΨΕΥΤΡΑ, 1969
Β.Σ. : Από τους νέους ηθοποιούς ξεχωρίζετε κάποιους;

Κ. Β. : Είναι πολλοί οι πολύ καλοί ηθοποιοί, ο Βασίλης, ο Χαραλαμπόπουλος, ο.............

 ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ, ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΟ ΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ.
ΜΕ ΤΙΜΗ ΚΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΜΑΡΙΤΑΚΗΣ (ΗΘΟΠΟΙΟΣ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ- ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΩΣ)
Ο δημοφιλής Κώστας Βουτσάς του Βασίλη Σαμαριτάκη
http://faretra.gr/editions/6/index.html?pageNumber=48

Δεν υπάρχουν σχόλια: